VW California Cup in Hyères 18-20 april

18 april
1ste dag van VW California Cup in Hyères. 68 deelnemers uit vooral Zwitserland, Duitsland, Italië, Oostenrijk en België. Er werd in 6 heats gevaren, waarvan de 1ste 4 doorgingen naar een halve finale. Hiervan gingen dan de 5 eersten door naar de finale, er was ook een loosers final.
DSC_0742
In de 1ste heat startte ik een beetje te overmoedig, wat me direct al een DSQ opleverde. Gedaan voor de 1ste reeks dus.
DSC_0743
Voor de 2de reeks zaten we in dezelfde heats. Deze keer was ik goed mee in de start en haalde ik een 4de plaats, goed voor de halve finale. In deze halve finale behaalde ik een 6de plaats, waardoor ik in totaal voor de 2de reeks op een gedeelde 11de plaats kwam.

DSC_0751<a

19 april
no wind no races todayDSC_0685

Geef een reactie

