2012 materiaal

ik ben zondag mijn nieuwe boards voor 2012 gaan ophalen bij LiQuid Surfshop : de Isonic 117 en de Evo 76.
Van de Isonic 117 verwacht ik heel veel, ik ben die vandaag gaan testen op de Oesterdam, en mijn 1ste indruk was dat die plank heel losjes op het water ligt en wat mij ook opviel is dat ze veel gemakkelijker gijpt dan mijn vorige 111. Ik had er vandaag de Severne Reflex II 7.8 op en als vin de Select Elite S10 43 : perfecte combinatie!!

Dit jaar wil ik ook meer gaan waven en daarom heb ik mij de Evo 76 aangeschaft, samen met als zeil de Severne S1 4.5 : laat de herfst stormen maar komen!!

Geef een reactie

