22 mei : Regiocup Kabbelaarsbank : slalom

Het aantal inschrijvingen was al een succes : 31 inschrijvingen in de goldfleet en 15 in de silverfleet. En ook de wind was van de partij : in de namiddag werd er tot 30 kts gemeten.
Met de 7.0 zat ik dan ook goed gepowerd.
Er werd een downwind parcours uitgelegd met 5 gijpboeien in : eerst waren er 2 langere rakken om het deelnemersveld wat uit te rekken en dan 3 kortere rakken.

foto met dank aan yves wynen


Er werden eerst 3 reeksen afgewerkt, dan nog eens 3 om dan te eindigen met nog 2X2 manches.
ik behaalde resp. een 8ste, 10° en 12° plaats en hield het hierbij voor bekeken : in de 3° manche ben ik serieus op mijn “bek” gegaan (door effen achterom te kijken dook ik met de neus van mijn plank in een golf, waardoor ik aan hoge snelheid over de kop ben gegaan).
zeker een pracht organisatie, met enkele nederlandse en duitse toppers.

foto uit album van jordy

Geef een reactie

