8 en 9 mei : Raid des Dunes de Flandres (Ostende-Dunkerque)

70 inschrijvingen voor dit evenement, verdeeld over 3 klassen : Bic Techno, Raceboard en Formula.
Op zaterdag was er heel weinig wind, en werd er besloten om naar de Spuikom uit te wijken om daar de Bic’s en de Raceboards elk 2 manches te laten doen.
Zondag morgen was er rendez vous in Bray-Dunes, alwaar men zou starten en een down wind doen naar Duinkerke (in vogelvlucht ongeveer 10km) Er stonden ongeveer 10 kts, maar de wind zou aantrekken, dus verkoos ik mijn 9.8 boven mijn 11.0. Na 27′ haalde ik als 1ste de finish voor de Fransman Jules Denel. In de namiddag werden er nog 3 manches gevaren waarin ik iedere keer na de voornoemde fransman finishte.
In de eindstand Formula behaalde ik dus een 2° plaats.

eindstand Formula :

1 FRA 41 Jules Denel
2 BEL 6 Jeffrey Van Hoe
3 FRA 117 Tom Dubaelle

Eén reactie to “8 en 9 mei : Raid des Dunes de Flandres (Ostende-Dunkerque)”

  1. Yves Says:

    Dat zit goed snor!
    Proficiat met behaalde resultaat (én prijs!!)

    Keep up the good work🙂

Geef een reactie

