North Sea Cup Wimereux (Fr) 27-28 june

Ondanks de zwakke windvoorspellingen ben ik toch naar Wimereux afgereisd om deel te nemen aan de North Sea Cup. Bij aankomst op zaterdagmorgen lag het strand van Wimereux er onder de mist bij. In de namiddag kwam de wind opzetten en klaarde het op. Op het water werden 10 to 15 kts
gemeten. Er werden 3 manches back to back gevaren waarin er in 2 fleets werd gestart (door het hoge aantal inschrijvingen : 88 deelnemers uit GB, Nl, Duitsland, België en Frankrijk)
Eerst starten de Bic Techno’s en dan de Raceboards samen met de Formula’s.
Ondanks het feit dat de Raceboards een korter parcours dienden te varen, zette ik de 1ste reeks op mijn naam. De 2 volgende reeksen was ik ook primus in de Formula voor de Duitser GER 3333 Wolfgang Drachnser en de Fransman FRA 4466 Voirin Quentin.
Op zondag werd al meteen de uitstelvlag gehesen bij gebrek aan wind. En om 14.30 werd de wedstrijd afgeblazen.
Formula :
1. BEL 6 Jeffrey Van Hoe
2. GER 3333 Wolgang Drachnser
3. FRA 4466 Quentin Voirin
podium Formula North Sea Cup Wimereux

Eén reactie to “North Sea Cup Wimereux (Fr) 27-28 june”

  1. Lucien Says:

    PROFICIAT JEFFREY !!!! Dat lees ik graag !

    AL GOE DAT IK EENS EEN ZWARE BLOK HOUT OP JE VOET HEB LATEN VALLEN : DAAR WORDT JE STERK VAN :-))

    Lucien van de ouderlingen. (Beach Members).

Geef een reactie

