9-10 may North Sea Cup Ostend

Vodpod videos no longer available.

more about "Vodpod « Support « WordPress.com", posted with vodpod

zaterdag hadden we prachtig weer, maar de wind bleef net onder de limiet om de formula te kunnen starten.
zondag, kort na de middag kwam de zeebries opzetten, zodat we 2 reeksen back to back konden formula varen. In de 1ste reeks eindigde ik 2° na Koen Sonck. In de 2° manche vocht ik terug voor een 2° plaats, ditmaal na Christophe Waerzeggers, maar bij de finishboot hoorde ik dat ik een OCS had.
De wind was iets aangetrokken en ik trok mijn 11.0 wat aan en stak een iets stijvere vin onder mijn board.
Na de pauze werden terug 2 reeksen back to back gevaren. In deze reeksen eindigde ik resp. 4° en 3°.

Eén reactie to “9-10 may North Sea Cup Ostend”

  1. coolguy322 Says:

    hey ik ben ook een windsurfer en heb ook mn blog ga naar http://coolguy322.wordpress.com

Geef een reactie

