2en3 mei 2009 : BK Formula&Slalom @ Grevelingendam

photo by lieuwe faber

photo by lieuwe faber


Vodpod videos no longer available.

zaterdag werd 1 reeks Formula gestart, deze werd voortijdig afgebroken wegens te weinig wind.
zondag stond er al duidelijk meer wind en werden er 3 reeksen Formula gevaren, en dit bij een windsterkte van 15 tot 20 kts. De eerste reeks had ik mijn handen dan ook meer dan vol met de 11m. Reeks 2 en 3 opteerde ik dan ook voor mijn 9.8. Om 16.00h werd een Slalom Eliminatie gestart. In mijn groep finishte ik 3°, waardoor ik doorging naar de finale. Hier startte ik blijkbaar iets te vroeg, waardoor ik een DSQ had.

photo by lieuwe faber

photo by lieuwe faber


Uitslag Formula BK :
1.Koen Sonck
2.Patrick Van Hoof
3.Jeffrey Van Hoe
4. Chistophe Waerzeggers
5. Pascal Somers

Geef een reactie

