wildgames brouwersdam 26-27 april 2008


zaterdag hadden we prachtig weer, maar iets minder wind. Dus werd het wat chillen, later op de dag ben ik met de Formula op het water geweest. Ik had ook HET low-wind zeil bij van Severne : de Glide. Dit zeil heeft echt heel veel power in de low wind, tuigt heel gemakkelijk op en de cambers draaien boterzacht over. Maar hier ga ik het later in een uitgebreider test-verslag over hebben.
Zondag stond er al wat meer wind en konden de Games beginnen. In de 1ste reeks werd ik echter aangevaren in de start, terwijl ik in de ideale positie lag. De 2e reeks was ik heel goed weg (een beetje te overmoedig zelfs) want toen ik als 1° finishte, hoorde ik dat ik een DSQ had omdat ik iets tevroeg was bij de start. Jammer maar that’s the game. De volgende reeks eindigde ik goed voorin. De andere reeksen was ik minder gestart en veel goedmaken zat er niet in door de vele deelnemers en de nogal korte baan. Maar één ding moet ik zeggen : de hoofdfactor van de Wildgames was de FUN en die was er zeker. Chapeau voor de organisatie.

3 Reacties to “wildgames brouwersdam 26-27 april 2008”

  1. chris_bel29 Says:

    en vlak na die eerste foto zat ge _in_ de boot zeker? vet!
    re-match in oostende over twee weken dude!
    grts
    c

  2. kay Says:

    hee jeffrey,

    sorry dat ik je aanvaarde bij de start, mijn schuld!!…
    je kwam van bovenlangs en kreeg me formula niet goed weggedraaid om plaats te maken..

    aloha,

  3. jeffreyvanhoe Says:

    hoi kay,

    het is ok hoor, wildgames = only fun,
    wel gefeliciteerd met uw resultaat
    groeten
    jeffrey

Geef een reactie

